سامانه مدیریت مشتریان تیروژ

میزکار مجازی ابری تیروژ

سامانه مدیریت مشتریان تیروژ یک سامانه تحت وب پرکارد بوده که بهره وری و رضایت مشتری را افزایش می دهد. شما می توانید پروژه ها، مشتریان و تیم خود را به راحتی در یک مکان مدیریت کنید. ما در طراحی این سامانه تمامی ماژول های پرکاربرد بومی را برای کاربران فراهم نموده ایم که به عبارتی به میز کار مجازی مبدل گشت.در این سامانه هیچگونه محدودیت سخت افزاری نخواهید داشت.در نتیجه، ما نرم افزاری کاربر پسند، پایدار با ماژول های تخصصی ارائه و روانه باز ار خواهیم نمود. در اکثر شرکت و مجموعه ها همیشه این چالش وجود داشته که چرا یک سامانه یکپارچه برای مدیریت کسب و کار طراحی و بومی نشده است.
در سامانه های مشابه چندین ماژول پر کاربرد پیاده سازی می شود و در نهایت بازهم داشتن یک سی آر ام کارگـشا نخواهـد بود،زیرا در انتهـای کـار جمــع آوری اطـلاعات دسـتی و یا با کمـک ابزارهای اداری مدیریت می شـود.در اختیار داشتن سامانه کسب و کار آنلاین یک امتیاز محسوب می شود.

یکپارچه سازی سازمانی

طراحی تیروژ به نحوی است که شما میتوانید به عنوان مدیر یا مدیران مجموعه تمامی حوزه های کسب و کار خود را در یک فضای واحد به سادگی مدیریت نمایید.

امنیت

یکی از بزرگترین مولفه های تیروژ امنیت بالای آن است که خیال شما را از بابت هرگونه اتفاق راحت می کند. ارزیابی امنیتی تیروژ توسط افتا با موفقیت انجام شده است.

سرویس های متنوع

پلن های مختلف و قابل تنظیم توسط مشتری. برحسب نیازهای سازمانی می توانید سرویس های متنوع و شخصی سازی خودتان را در اختیار داشته باشید.

چرا به یک سیستم جامع مدیریتی نیازمندیم؟

مدیریت بخش های مختلف کسب و کار را می توان بعنوان اصلی ترین بخش هر سازمان، شرکت و … نام برد . به همین خاطر در دنیای امروز نیاز به یک سیستم جامع نرم افزاری که توانایی مدیریت بخش های مختلف را داشته باشد بیش از هر چیز دیگری احساس می شود.

  • در اختیار داشتن تمام ابزارهای مدیریتی در یک سامانه
  • ایجاد یکپارچگی در اطلاعات و داده های موجود
  • آنالیز یکپارچه تمامی اطلاعات و بخش ها
  • بهبود ارتباط موثر با کارمندان و اعضای مجموعه
  • دسترسی سریع و آسان به سامانه از هر کجا و با هر دستگاه
  • بسترسازی موثر بین بخش های مختلف سازمان
  • بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش وفاداری آن ها
  • ساده سازی مراحل پیچیده و زمان بر کسب و کار
  • سرعت بخشیدن و نظم دهی بیشتر و بهتر به کارها

چرا تیروژ را انتخاب کنیم؟

سیستم مشابه زیادی وجود دارد ولی شاید از خود بپرسید چرا تیروژ بهترین انتخاب است؟

  • دارا بودن ماژول های مختلف که شما از هر سامانه دیگری بی نیاز می کند
  • محیط کاربرپسند و ساده که هر فردی با هر میزان تجربه می تواند از آن استفاده نماید
  • حذف کامل جمع آوری دستی و کاغذی اطلاعات با استفاده از ابزارهای منحصر بفرد
  • مکانیزه کردن کوچک ترین بخش ها و واحد های کسب و کار در قالب سامانه
  • قابلیت شخصی سازی بر اساس نیازهای مدیریتی و سازمانی شما
  • دارا بودن تیم پشتیبانی حرفه ای در جهت رفع هرگونه سوال و چالش شما
  • بروز رسانی های منظم و مطابق با استانداردهای بروز

قابلیت های تیروژ

با امکانات و قابلیت های سیستم تیروز بیشتر آشنا شوید

مخاطبین

 

دفترچه تلفن آنلاین این قابلیت را فراهم می آورد تا شما اطلاعات عمومی و تخصص همکاران، مشتریان و تأمین کنندگان کسب و کار خود را ثبت کرده و نهایتاً در صورت نیاز خروجی تهیه نمائید.

  • اطلاعات فردی
  • جزئیات بانکی
  • شبکه های اجتماعی
  • پروفایل
  • تماس با ما

تامین کنندگان

 

تهیه لیستی از همکاران در فروش یا به عبارتی تامین کنندگان در گستره داخلی و خارجی برای واحد فروش از الزامات بوده و میبایست در لحظه این لیست ها بروز رسانی شوند.لذا دپارتمان فروش می تواند با ایجاد دسترسی چند سطحی به کارشناسان خود از این ماژول بهره مند شود.

  • آدرس
  • توصیف
  • نام تامین کننده
  • زمینه فعالیت
  • نام نمادین
  • تلفن ثابت
  • تایید کننده

پست الکترونیک

 

سرویس ایمیل نا محدود را  در  داخل  سامانه بصورت یکپارچه ادغام نموده ایم. با فعال سازی این منو می توانید چندین صندوق پستی را با اعتبارنامه IMAP سازگار  کنید.  از این قابلیت می توانید برای دریافت و ارسال به همکاران و مشتریان استفاده نمائید.

  • ارسال ایمیل
  • دریافت ایمیل
  • پیوست
  • منوی افزودنی پروژه
  • سفارش سازی
  • قالب های آماده

کارتابل

 

نامه نگاری بین افراد شرکت و مشتریان معمولاً  از طریق ایمیل انجام میگیرد و پیگیری آن کاری دشوار است.با توجه به این موضوع ما گزینه کارتابل را در نظر گرفته و کاربران میتوانند بصورت تکی و چند گیرنده نامه و پیوست های آن را  به سایر کاربران ارسال نموده و کد پیگیری به نامه اختصاص دهند.

  • ایجاد نامه
  • پیوست
  • ویرایشگر حرفه ای
  • کد پیگیری
  • مشاهده ارسال و دریافت

بازاریابی

 

بازاریابی ،دسته بندی مشتریان بالقوه و تبدیل آنان به مشتریانی اصلی از نکات مهم بازاریابی میباشد.با فرض این موضوع که جمع آوری اطلاعات سخت نیست ،ما منوی بازاریابی  را برای سهولت کار پیاده سازی نموده ایم تا به راحتی اطلاعات مشتریان بالقوه را ثبت و  بصورت آنلاین به مشتری اصلی  انتقال دهید.

  • اطلاعات پایه
  • نقطه جغرافیایی
  • راه ارتباطی
  • جزئیات مالی
  • وضعیت بازاریابی

پروژه ها

 

پروژه ها و وظایف نامحدود اضافه کنید. وظایفی را به اعضای تیم خود اختصاص دهید تا زمان انجام کار صرف شده برای هر پروژه را در کاربرگ خود جهت اطلاع مشتریان ثبت نماید.سر رسید کارها  را تنظیم کنید و ضرب الاجل ها را  مدیریت کنید تا بازخورد کار اعضاء عضو در پروژه را رصد نمائید.

  • بازخورد
  • صورتحساب
  • هزینه ها
  • تیکت
  • کانبان
  • ارجاعات
  • مراحل
  • گانت چارت
  • ضمائم
  • نظرات

پیامک

 

بازاریابی پیامکی در کسب و کارهای نوین از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده وشما حتماً یک پنل پیامکی خریداری کرده اید و شاید بنا به مصالح سازمانی نمی خواهید اطلاعات کامل پنل را در اختیار افراد بگذارید. بسیار عالی از  این ماژول استفاده نمایید.

  • ارسال گروهی
  • اکسل مخاطبین
  • گزارش گیری

وظایف

 

پیشرفت کارها را با دقت بیشتری دنبال کنید تا وظایفی را که به اعضای تیم خود اختصاص داده اید به راحتی مدیریت کنید. در این حالت  اعضای تیم می‌توانند در مورد وظایف محوله  نظر بدهند و فایل‌های مربوطه  را پیوست کنند. کاربران را در نظرات منشن نموده تا اعلان های فوری دریافت نمایند.

  • منشن
  • انسداد
  • کپی
  • ویرایش
  • لیبل
  • چک لیست
  • مشارکت کنندگان
  • تایمر فعالیت
  • نظرات
  • مرحله بندی

نظرسنجی

 

طراحی و در اختیار داشتن یک سامانه نظرسنجی بسیار جذاب بوده و در اکثر مجموعه ها رای گیری دربارۀ یک موضوع خاص همیشه لازم و پرکاربرد می باشد. با این گزینه این امکان فراهم می شود تا به راحتی بین اعضاء نظر سنجی برگزار نمائید و نتایج را به صورت نمودار ملاحظه کنید.

  • طراحی نظر سنجی
  • نمایش نتایج
  • لیست نظرسنجی
  • تعیین دسترسی
  • گزارشگیر

فاکتور

 

به آسانی فاکتور ثبت کرده نسخه پی دی اف آن را ایمیل نمائید. سوابق فاکتورهای خود را بایگانی نموده و بر اساس وضعیت های مختلف فیلتر کنید. در صورت نیاز  مشتری پیش فاکتور طراحی نموده و برآورد قیمت انجام دهید.امکان سفارش سازی فاکتور بدون نیاز به سواد کد نویسی قابل پیاده سازی می باشد.

  • منشن
  • متد پرداخت
  • محصولات
  • قرارداد
  • ایجاد صورتحساب
  • پیش فاکتور
  • فروشگاه
  • پرداخت آنلاین
  • واحد انتخابی

بَرنوشته

 

گاهی اوقات، یک بنر ساده می تواند باعث رضایت  مشتریان و حتی همکاران در یک مجموعه شود. به طور مثال:سال نو مبارک ، تبریک تولد ، کارمند منتخب ماه، کارمند برتر پروژه جدید، راه اندازی پروژه جدید، اتمام پروژه، تعطیلات، ترفیع، مشتری VIP

  • عکس نوشته
  • زمانبندی
  • سطح بندی اعضاء
  • کاربرپسند

دسترسی به ابزارهای فناورانه

برترین ابزارها و سامانه های دنیای فناوری را در اختیار داشته باشید

خرید کالا

 

در  ساختار شرکتی و سازمانی درخواست کالا با فرایند های اداری و سلسله مراتبی همراه است که بهتر است از روش دیجیتالی استفاده شود. کافیست کاربر درخواست ثبت نموده تا دپارتمان تأیید کننده اطلاعات را به انباردار ارجاع نماید. مسئول مربوطه درخواست را ملاحظه و در نهایت تأیید یا رد می کند.

  • مقدار
  • برآورد مالی
  • اولویت خرید
  • متن درخواست
  • پیوست فنی
  • کد کالا

مشتریان

 

توانایی درج اطلاعاتی در مورد مخاطبین، پروژه ها، فاکتورها، پرداخت ها، برآوردها، درخواست های تخمینی، درخواست های پشتیبانی، فایل ها، رویدادها و یادداشت ها برای هر مشتری را مدیریت نمائید. هر مشتری می تواند داشبورد جداگانه ای برای مشاهده اطلاعات خود داشته باشد.

  • اطلاعات تجاری
  • رویدادها
  • هزینه های جاری
  • ارسال رایانامه
  • قراردادها
  • نماینده
  • چت
  • پرداختی ها
  • بدهی ها
  • سفارش ها

رمز

 

شاید بازیابی رمز های پرکارد روزانه بزرگترین چالش برای هر شخصی باشد. از این رو دسته بندی و به اشتراک گذاری اطلاعات کاربری بین افراد، نیاز به زمان و دقت بالایی دارد که باید در یک مجموعه به صورت یک پارچه ثبت و پردازش شود. در این گزینه با خیال راحت اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • دسته بندی
  • ایجاد رمز مشترک
  • بازیابی رمز
  • تعیین دسترسی

چک

 

در راستای هوشمند سازی نظام بانکی ثبت چک صیادی و اطلاعات مربوط به دریافت و صدور چک مستلزم آن است که مشخصات در سامانه ثبت و در صورت نیاز قابل پیگیری باشد. مزیت اصلی این قابلیت پیوست رونوشت چک ها می باشد.

  • شناسه صیادی
  • پیوست
  • وضعیت
  • تحویل گیرنده
  • شرح
  • شناسه ملی
  • بانک عامل

تیکت

 

امکان ایجاد تیکت پشتیبانی برای مشتریان و ارسال نتیجه آن از طریق رایانامه باعث می شود تا کارشناسان بر اساس گروه بندی عنوان های تعریف شده پاسخگوی بر خط مشتریان باشند.این منو از قابلیت انتساب و ارجاع پشتیبانی می نمایند.

  • پیوست
  • وضعیت
  • بروز رسانی گروهی
  • دسته بندی
  • توضیحات
  • قالب آماده
  • ارجاع

کتابخانه

 

کنترل و ثبت کتاب های یک مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ماژول کتابخانه این امکان را می دهد تا به راحتی کتبه را به صورت مکانیزه رهگیری نمائید.ما در این ماژول سعی داشته ایم تا فرهنگ نگهداری کتاب و کتابخوانی را بصورت دیجیتال پیاده سازی نمائیم.

  • کتابدار
  • تحویل دهنده
  • تحویل گیرنده
  • نوع گردش
  • عنوان

هزینه ها

 

پیشرفت ثبت هزینه های یک شرکت در واحد های مختلف  دارای روال خاصی بوده به خصوص تنخواه های در نظر گرفته شده برای کارشناسان پشتیبانی که ثبت آنها به صورت دستــی کاری سخت خواهد بود. با درج اطـلاعات می توانید نمــودار هزینه ها ی دوره های مختلف را بررسی کنید.

  • هزینه های پروژه
  • گزاشگیر
  • نمودار
  • خروجی هزینه ها
  • دسته بندی
  • عنوان هزینه
  • پیوست سند
  • مالیات
  • سهم بیمه

پرداخت وجه

 

شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید از طریق تنخواه یا سایر بودجه های در اختیار مجموعه مبلغی را به فردی انتقال دهید وبرای این کار می بایست رسید آن را به واحد مالی تحویل دهید. نگران نباشید این ماژول به کمک شما می آید.

  • نحوه پرداخت
  • مستندات
  • اطلاعات تماس
  • عنوان
  • پرداخت کننده
  • دریافت کننده
  • کد ملی

راهنما

 

مقالات و سوالات متداول  را برای مشتریان خود ایجاد کنید و به مشتریان اجازه دهید مشکلات خود را بدون درخواست پشتیبانی حل کنند. پایگاه دانش داخلی را برای اعضای تیم خود ایجاد نموده تا به بانک سوالات دسترسی داشته و با قوانین آشنا شوند.

  • پایگاه دانش دو سطحی
  • ویرایشگر
  • دسته بندی مطالب
  • سوالات متداول

ماموریت

 

اعزام پرسنل به مأموریت دارای محدودیت ها و خطراتی است که در حوزه امنیت شغلی مشکل به وجود می آورد. با در اختیار داشتن این ماژول می توانید به صورت آنلاین درخواست ثبت مأموریت نمایید و در صورت نیاز به مستندات مراجعه نمایید.

  • سمت
  • تأییدیه سلسله مراتبی
  • اقامتگاه
  • مبدأ و مقصد موضوع
  • نوع وسیله نقلیه
  • اطلاعات کارمند
  • زمانبدی

تقویم

 

امکان لیست رویدادهای شخصی همواره ابزاری پر  کاربرد بوده و در این منو می توان  رویدادها را با اعضای تیم و مشتریان به اشتراک گذاشت و در هر لحظه رویدادهای آینده  در داشبورد قابل پیگیری خواهند بود.به اشتراک گذاری رویدادها در سه سطح ایجاد می شوند.

  • اشتراک گذاری با اعضاء
  • اشتراک گذاری با مشتریان
  • تکرار رویداد
  • پیوست فایل
  • انواع رویداد
  • برچسب گذاری
  • زمانبندی
  • مکان

همایش

 

مرتب سازی قرارهای ملاقات و همایش ها و در نهایت سرعت بخشیدن به ملاقات های اداری اولویت بوده و باعث می شود قرار ها به صورت آنلاین با اعضاء به اشتراک گذاشته شود.

  • پیشنهادات و نظرات
  • محل قرارها
  • مدت حضور
  • مستندات
  • نام رویداد
  • بسته بندی
  • دپارتمان
  • خلاصه جلسه

یادداشت

 

استفاده از کاغذ و جلوگیری از قطع درختان همیشه دغدغه بوده در نتیجه  ارائه راهکار یادداشت خصوصی بسیار جالب به نظر می رسد. شما با این منو می توانید موضوعات مختلف را با پیوست فایل در ناحیه کاری خود ذخیره نمائید.در این قسمت فقط کاربر می تواند به مطالب  خود دسترسی داشته باشد.

  • عنوان
  • توضیحات
  • برچسب گذاری
  • پیوست فایل

گزارشات

 

به صورت اختصاصی کاربران می توانند در دو آیتم خاص یعنی برگ ساعت کار که زمان فعالیت اعضاء بابت همکاری در پروژه ها را مشخص می نماید و درآمد بر هزینه را به صورت چارت در سامانه

  • ساعت کار برای پروژه
  • نوع خدمت
  • نمایش فعالیت عضو
  • درآمد
  • هزینه
  • سود